7/9-09

Var och såg på Baksmällan igår och gud vilken rolig film!, satt och skrattade igenom hela filmen.
Näst på tur blir "Harry potter och halvblodsprinsen".

Idag har jag inte hunnit annat än jobbat och det var mer och göra idag än det har varit på hela veckan, det ända som har varit lite jobbigt är att jag har åkt på en förkylning så det har varit lite extra kämpigt. Men en dag kvar sen helg igen och sen en halv vecka till. Fast jag kan inte klaga på att det har varit jobbigt heller!

När jag kommer hem ska jag slänga mig i sängen ett tag tror jag snarare bestämt. Sen ut och köra med Staffan Lundbäck och trycka in mamma i baksätet.


Jag har kommit på att jag har förjävligt mycket att göra till hösten, både projektet och ansökningen till USA au pair, vilket var en massa papper bla skriva om sig själv och sin familj, ta kort på alla osvosv. Måste börja i god tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0